Tehnologia Seal Inside de la Pirelli

Tehnologia Seal Inside de la Pirelli

Pirelli introduce pe piata noua tehnologie "Seal Inside", un nou concept ce permite conducerea autovehiculului atunci cand anvelopa a suferit o intepatura.


Ce este Seal Inside? Seal Inside (S.I.) este o noua tehnologie folosita in constructia anvelopelor, ce permite continuarea drumului fara a pierde presiune atunci cand anvelopa a fost strapunsa de un obiect extern, acoperind aproximativ 85% din posibilele accidente ce pot cauza pierderea presiunii*.

Logo-ul Seal Inside va fi folosit pentru a identifica toate modelele de anvelope Pirelli ce folosesc aceasta tehnologie. Logo-ul va fi prezent si pe flancul anvelopei.

*Tehnologia Seal Inside este efectiva pentru majoritatea tipurilor de intepaturi, excluzand situatiile in care integritatea anvelopei este compormisa.


Cum functioneaza?
In interiorul anvelopei, in zona benzii de rulare, un mastic folosit pe post de sigiliu blocheaza orice posibila varianta de pierdere a presiunii, in cazul unei intepaturi ce strapunge carcasa anvelopei, corpul ce a produs intepatura fiind sau nu prezent.
"Seal Inside" rezolva imediat pana, iar actiunea sa rapida si efectiva va face ca soferul sa nu realizeze ca pneul a fost intepat.

Sursa: pirelli.com

Alte articole

Bridgestone introduce anvelopa all season WEATHER CONTROL A005

Noua anvelopa all-season Bridgestone WEATHER CONTROL A005, acum in portofoliul Ecauciuc.

O dubla istorica pentru FALKEN
La Nürburgring, FALKEN sarbatoreste o spectaculoasa dubla victorie. Martin Ragginger si Klaus Bachle..
Anvelopele FALKEN AZENIS FK510 SUV sunt aprobate pentru a echipa Porsche Macan
Falken furnizeaza pentru actuala generatie Porsche Macan anvelope care au fost aprobate de producato..

0 comentarii pentru "Tehnologia Seal Inside de la Pirelli"

Scrie un comentariu

Nume:
 
Comentariu:
Note: HTML is not translated!
Captcha
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul folosirii lor. Afla mai multe